MINDENFÉLE NÓTÁK

MINDENFÉLE NÓTÁK

Focistáké

(Nóta: Én az éjjel nem aludtam egy órát)

2016. augusztus 28. - Huszthy Ádám

 

Én az éjjel nem aludtam egy órát
Ezért nem hallottam a bíró sípját
Piros lapot mutatott, a mester jól lebaszott
Pénzt se kaptam, barátnőm is otthagyott

A fodrászom elbaszta a frizurám
Hogy megyek így a tévébe meccs után
Megmondtam én seje-haj, a jó kurva anyjával
Szórakozzon, ne a vendég hajával

Az én verdám sebváltója kifingott
Villamoson nem járhatok, a herrgott...
Csütörtökre seje-haj, kéne már egy Audi
Új csajomat legyen mibe fektetni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarnota.blog.hu/api/trackback/id/tr7011657200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása