MINDENFÉLE NÓTÁK

MINDENFÉLE NÓTÁK

Politikusoké

(Nóta: Nem loptam én életemben, csak egy csikót Debrecenben)

2016. augusztus 30. - Huszthy Ádám

Nem loptam én életemben
Benn ülök a Parlamentben
Mégis rám vernék a vasat
Röhög epém, májam kacag

Mikor mentem Brüsszel felé
Három zsandár állott elém
Azt kérdezték mi a nevem
Hol az utazólevelem

Megállj zsandár, megmutatom
Ez itten a mandátumom
Mégis rám verték a vasat
Rongyos pár milkóm ha maradt

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarnota.blog.hu/api/trackback/id/tr9711661744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása