MINDENFÉLE NÓTÁK

MINDENFÉLE NÓTÁK

Programozó matematikusoké

(Nóta: Arra kérem az én Jóistenemet)

2016. augusztus 28. - Huszthy Ádám

Megbántam én, hogy megnyomtam az entert
Pedig elvégeztem három szemesztert
Beleestem egy végtelen ciklusba
Kontroll alt del sem segíthet már rajta

Tele lett a billentyűzet pufferja
Csapkodhattam, amíg az ujjam bírja
Mit tehettem, cudar világ, sej az angyalát
Kirántottam a tápkábel madzagját

Arra kérem a rendszernek gazdáját
Ne vélem fizettesse meg a kárát
Rossz föltételt szabtam meg, sej de nem is teljesült
Ráadásul itt ez a sok menekült

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarnota.blog.hu/api/trackback/id/tr2211657236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása